המלצות פודקאסטים: חלק 1: פודקאסטים בנושא קולנוע בייתי ואודיו


אם כל האהבה למוזיקה, כבר תקופה ארוכה שאני מעדיף לשמוע פודקאסטים בדרך לעבודה והביתה. יש לי דרך דיי ארוכה לעבודה, כשעה וחצי ולכן בדרך כלל אני מצליח לשלב פרק של פודקאסט ועוד נשאר לי קצת זמן למוזיקה.

אז רציתי להמליץ לכם על מספר פודקאסטים שעוזרים לי מאוד להעביר את הדרך בכיף.

(אם אתם משתמשי אנדרואיד, אני מאוד ממליץ על אפליקציית ה-Podcast Addict, אפליקציה מעולה שמרכזת את כל הפודקאסטים שלכם ומאוד נוחה לשימוש)

בפוסט הזה, אמליץ על פודקאסטים בנושא הקולנוע הבייתי והאודיו:

AVForums

הפודקאסט של האתר הבריטי של AVForums, הוא פודקאסט שבועי שכולל, סקירות ציוד, חדשות קולנוע, חדשות הוצאות דיסקים וביקורות תכניות טלוויזיות.
המנחים הם הכתבים המעולים של האתר, בכל שבוע בהרכב קצת שונה. המשותף לכולם: גברים בריטיים בגיל 40+ בערך, כך שתצפו להמון הומור בריטי, לעתים יבש ולעתים ממש מצחיק.
בתחילת כל פרק, הם עושים סבב בו כל אחד מספר מה הוא עשה השבוע חוץ מהעבודה וזה תמיד נורא משעשע אותי.
עוד דבר שהם עושים בכל פרק הוא ציטוטים מסרט כלשהו, והמאזינים אמורים לנחש מאיזה סרט זה, לא חושב שאיי פעם הצלחתי.
לסיכום, פודקאסט מאוד מומלץ שאני לא מפספס אף פרק בו.

HTGuys

פודקאסט שבועי של שני מהנדסים אמריקאים עם רקע בפיתוח ציוד קולנוע בקונצרן של סוני. הם עוברים על ידיעות מעולם הסטרימינג והקולנוע הביתי. הם מתייחסים לא מעט גם למוצרים כמו רמקולים חכמים, מוצרי שליטה למינהם ואבטחה ביתית.
הם מתייחסים למיילים של המאזינים ששואלים שאלות וגם ממליצים על כל מיני מאמרים. בסך הכל זהו פודקאסט מאוד חביב שגיליתי לפני מספר חודשים. קטע מרגיז מעט ספודקאסט הוא שמדי פרק הם חוזרים שוב ושוב על הדרכים השונות לתרום להם.

Beginner audiophile

פודקאסט של מייקל אוניל, בו הוא מבטיח לגשר על הפער בין החניות הגדולות שלא מבינות כלום לחנויות הסטראו הסנוביות. 
הפרקים של הפודקאסט הזה אינם משוחררים באופן קבוע, יש פרק מדי כמה שבועות לרוב. מדובר בפודקאסט מאוד חביב. מדי פרק יש מגיש אורח כלשהו, והשיחות כוללות חדשות מוצרים, מיילים מהמאזינים ועוד.
הרבה מהפרקים דנים במיתוסים של עולם הסאונד, כמו הבדלים בין כבלי רמקולים, מה עדיף: רמקולים רצפתיים או מדפיים עם סאב? האם יש הבדלים בין כבלי USB וכו.
לרוב הציוד המדובר עם בטווח מחירי הביניים, ומייקל ואורחיו חולקים מהניסיון שלהם על מה באמת עובד ומה פחות.

AVExcel

דרך אחד המגישים האורחים בפודקאסט של מייקל אוניל, הכרתי את הפודקאסט: AVExcel. המגישים כאן הם רוברט הארון ופטריק נורטון, מדובר בשני אמריקאים טיפוסיים דיי אנרגטיים ומשעשעים. כמו הפודקאסט של beginner audiophile, הפרקים משוחררים אחת לכמה שבועות. כאן ההתמקדות היא על ציוד קולנוע, המלצות קנייה ועוד.