מהדורת החדשות של Fun with Media


ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית של Fun with Media!

לרוב אני מתחיל ממה חדש בקולנוע, אבל השבוע אין אף סרט חדש שעולה לאקרנים. לכן נצלול לחדשות המסך הקטן.

סלקום TV:

השבוע בסלקום עלו שתי קומדיות בכיכובו של קווין הארט. סרט השבוע הוא Night School - חכם בלילה. קומדיה על נושרים מהתיכון שצריכים ללכת ל-Night School על מנת לסיים את התיכון.

טריילר:

הקומדיה השנייה היא "מה גברים רוצים", וזה למעשה גרסה הפוכה לסרט עם מל גיבסון והלן האנט "מה נשים רוצות" משנת 2000. העלילה מספרת על סוכנת ספורט שמקבלת יתרון תחרותי על הקולגות הגברים שלה, היא מסוגלת לשמוע את המחשבות שלהם.

טריילר:

מבחינת הסדרות עלתה העונה החמישית של בולרז, דרמה קומית על שחקן פוטבול שפרש בכיכובו של דווין ג'ונסון.

טריילר:


נעבור לנטפליקס:

בנטפליקס עלתה השבוע סדרת אנימציית מדע בדיוני מוזרה מעט: "הקריסטל האפל: עידן המרד". האנימציה מוזרה מעט, הדמויות נראות כמו בובות. הסדרה מהווה פריקוול לסרט הקריסטל האפל מ-1982 בבימוי של ג'ים הנסון. בסרט המקורי הדמויות הן ממש בובות, ומכן כנראה הקו העיצובי של הסדרה. הסרט לא היה הצלחה גדולה אבל בהמשך קיבל מעמד של קאלט. גם הסרט המקורי זמין בנטפליקס.
אני מאוד מקווה למצוא זמן לצפות בזה, זו סדרה שבהחלט נשמעת לי מעניינת.

טריילר:


ולמשהו שונה לחלוטין, סרט דוקמנטרי זוכה פסטיבל סאנדאנס, שהזכויות שלו נרכשו בידי חברת הסרטים של ברק ומישל אובמה: "מפעל אמריקני". מדובר בסיפור על מפעל רכב אמריקני שפשט רגל ונקנה בידי משקיע סיני. נראה שהתנגשות התרבויות היא עיקר הסרט ולא בטוח שזו הייתה כוונתו המקורית. בכל מקרה זה ניראה כמו סרט מרתק.

טריילר:

חדשות מעולם הקולנוע ביתי:

סוקר הטלוויזיות החביב עלי, וינסנט טאו, העלה השבוע שני סרטונים חשובים ומרתקים. הראשון הוא מבחן הצריבות שהוא ערך במשך חצי שנה ל-OLED של LG מדגם E8 (זה הדגם שבבעלותי), הוא הפעיל את המסך 20 שעות ביום במשך החצי השנה הזו. הוא בחר 3 או 4 ערוצים פופולריים בבריטניה וצפה בכל ערוץ 4 שעות ברציפות לפני מעבר לערוץ הבא. כל זאת נועד לדמות סביבת צפייה סטנדרטית. לאחר חצי שנה המסך לא הראה אף סימן לצריבה. מסקנה: עניין הצריבות ב-OLED, אם כי יכול לקרות, הוא מאוד לא סביר וממש אין צורך לחשוש מאמינות הטכנולוגיה הנפלאה הזו בשימוש רגיל ונורמלי.


המסך נמצא אצלי כבר שנה, וגם לי אין שום צריבות.

הסרטון השני שוינסנט העלה הוא הסקירה שלו ל-OLED הדגל של פנסוניק ה-GZ2000. מדובר במסך ה-OLED היקר בשוק ולכן ממש חיכיתי לפרסום הסקירה עליו. לאחר שצפיתי בסקירה, אכן מדובר במסך אדיר, כנראה הטוב בשוק כרגע, אבל היתרונות שלו על פני ה-OLED הזול ביותר של פנסוניק, ה-GZ950, נראים לי דיי זניחים, במיוחד ביחס לפער במחיר.


פיל הינטון מ-AVForums סקר השבוע את OLED הדגל של סוני ה-AG9, גם כאן ניראה שאין ממש הצדקה לשלם מחיר פרימיום עבור מסך הדגל הבכיר. ניראה שזה משהו שדיי משותף לכל החברות שמוכרות מסכי OLED. אין המון הבדל בין דגמי ה-OLED של אותה החברה, התמונה לרוב כמעט זהה וההבדלים הם בעיקר בעיצוב ופיטצ'רים כמו כמות רמקולים. כלומר אצל רוב החברות, דגמי ה-OLED הזולים יותר נותנים כמעט את אותה איכות התמונה בהרבה פחות כסף.


פיוניר שחררה פרטים על רסיבר הדגל החדש שיושק בקרוב, הנה הפרטים מתוך Sound and Vision.


עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם.

מזכיר לכם שאתם יכולים למצוא אותי בפייסבוקYoutube ובאינסטגרם.