מהדורת החדשות של Fun with Media לתאריך ה-30 באפריל 2020


ברוכים הבאים למהודרת החדשות השבועית של Fun with Media! 
במהדורה תוכלו לקרוא על כל מה שכדאי לראות (בקולנוע ובמסך הקטן), מה שכדאי לשמוע (שירים חדשים ושירים מכל הזמנים שעשו לי את השבוע) ובנוסף, סקירות מעניינות מעולם הקולנוע ביתי, שפורסמו השבוע ברחבי הרשת.

מה לראות?

כאן תמצאו את כל מה שחדש בקולנוע ובמסך הקטן.

סלקום TV

לא מעט סרטים מעניינים עלו השבוע בסלקום.
סרט השבוע בסלקום הוא סרט האקשן של הבמאי הצרפתי לוק בסון, "אנה" (2019). אנה היא דוגמנית רוסיה, שהפכה להיות מתנקשת קטלנית. כמו תמיד אצל בסון, מובטח אקשן מהיר ומסוגנן. 


"מעל לצללים" (2019), סרט פנטזיה מוזר משהו. נערה שהתנתקה מהעולם, הפכה להיות בלתי נראית. כשהיא פוגשת בגבר היחיד שיכול לראות אותה, הם מבינים שהם צריכים לעזור אחד לשני.


"תוצרת אמריקה" (2017), קומדיית אקשן בכיכובו של טום קרוז. מבוססת על דמותו האמיתית של סוכן CIA. בארי סיל, הוא טייס שנשכר על ה-CIA, לעזור למדינה. במהרה בארי מתחיל לשחק עבור שני הצדדים ומעביר סמים בשביל לא אחר מאשר פאבלו אסקובר.


"סיפור אחר" (2018), סרטו של אבי נשר, מביא לנו את סיפורן ההפוך של שתי נשים המשנות את עולמן. האחת בורחת מנהנתנות החיים החילוניים אל העולם החרדי, השנייה בורחת מילדות בחברה החרדית הקשה אל עבר השחרור רוחני והנשי של החילוניות.
עם: מיה דגן, ששון גבאי, ג'וי ריגר ויובל סגל.


"חינוך רע" (2019), דרמה קומית בכיכובו של יו ג'קמן. מבוסס על סיפור אמיתי. הסרט עוקב אחר המעילה הגדולה ביותר שהתגלתה בבית ספר ציבורי בארה"ב.


"הגיבורים של בוסטון" (2017), דרמה בכיכובו של מארק וולברג. הסרט מתאר את המרדף אחרי המחבלים האחראים לפיגוע במרתון בוסטון אשר התרחש ב-2013.


"המסתנן" (2016), בריאן קרנסטון – "שובר שורות", שוב בעסקי הסמים, הפעם על המסך הגדול ובצד השני של המתרס. מבוסס על סיפור אמיתי, סוכן סמוי של סוכנות המכס של ארה"ב מסתנן למנגנון הלבנת הכספים של הקרטלים הגדולים (גם בסרט הזה פבלו אסקובר מוזכר, חושבים שהוליווד צריכה לשלם לו תמלוגים?).

נטפליקס

היום (יום חמישי) עולה הסרט "שקרים מסוכנים", מטפלת סיעודית יורשת במפתיעה את כל רכושו של המטופל שלה. אך יחד עם הרכוש באים סודות אפלים ורשת של שקרים.


ביום שישי יעלו התכנים הבאים:
"אל תוך הלילה", סדרת מתח פנטזיה צרפתית. צוות הטיסה והנוסעים במטוס שנחטף נקלעים לאירוע קוסמי מסתורי.


"הוליווד", סדרה המספקת מבט פרובקטיבי ומשעשע על הוליווד בימים אחרי מלחמת העולם השנייה דרך סיפורם של יוצרים ושחקנים צעירים, שמוכנים לעשות כמעט הכול בכדי להגשים את חלומם.


"לאחר מעשה", סרט. צעיר הנידון למאסר עולם מגולל את סיפורו והאירועים שהובילו אותו לביצוע הפשע.


"מותר לאהוב", סרט. סיפור משולש רומנטי של בני נוער המתרחש בעיירה קטנה בארה"ב. אלי צ'ו היא נערה חכמה ובודדה, המסכימה לעזור לספורטאי לכתוב מכתב אהבה לנערה שהוא אוהב. אלי והנער הופכים לחברים טובים, עד שאלי מתאהבת בנערה בעצמה. לפי הטריילר, זה ניראה כמו סרט מקסים.


עבור חובבי ג'רי סיינפלד, ביום שלישי הבא (ה-5 במאי), יעלה מופע הסטנד-אפ שלו, "23 שעות לשרוף".

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע.
לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.
שיר השבוע שלי הפעם הוא בלדת רוק נשי בועט ומלא נשמה של זמרת הבלוז\סול הבריטית דני ווילד. הרבה זמן לא שמעתי בלדת רוק כזאת, ממש מרגישים שהשיר הוא מהקרביים של הזמרת.


קטע ג'אז עם נגינת פסנתר יפיפייה:


יצירת גיטרה פרוגרסיבית משהו, של האומן אסטס טון (קטע ארוך אבל מאוד מרשים):


בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקטע ווקל ג'אז של האומנית ריה יברו:


נמשיך לקטע ג'אז רך של הישראלי גלעד הקסלמן, שהגיע לסצנת הג'אז של ניו יורק בתחילת שנות ה-2000:


גם הפעם אני בוחר לסיים בקטע פסנתר (הפעם גרסת לייב):


לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotify: כאן.

תזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic.

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

הערוץ Audio Excellence Canada, הוא ערוץ לא פשוט לעקוב אחריו, הסרטונים מאוד ארוכים ובכנות, דיי חופרים. אבל השבוע הם התחילו סדרת ראיונות עם אנשים מרכזיים בתעשיית האודיו, הפעם הם מראיינים את דן ד'אגוסטינו מד'אגוסטינו אודיו בשני חלקים:
חלק 1:


חלק 2:



וינסנט טאו, מערוץ HDTVTest, עם סרטון פתיחת מוצר ומעבר על ההגדות של מסך חדש של סוני מדגם XH95. סדרת 9 של סוני תמיד מהווה עלות תועלת נהדרת עבור מי שמחפש מסך ברמה הגבוהה ביותר במחיר שלא שובר כיס.


סרטון נוסף של וינסנט מציג בפנינו את המקרן הראשון בעולם שתומך ב-Dolby Vision. מדובר במקרן Ultra Short Throw, של חברה סינית, לא ממש מוכרת בשם ChiQ והדגם הוא A5U:


ערוץ SpareChange העלו סקירה לסאבוופר של SVS מדגם SB3000:


טרי אליס מערוץ, Pursuit Perfect System, עם סקירה ל-DAC של חברת Chord מדגם TT2. על הדרך הוא מדבר על המצב בשוק ה-HiFi המודרני, שדוגל בשילוב פונקציונליות רבה במכשיר אחד.


הערוץ של החנות המסחרית, Audio Advice, מספרים לנו על סדרת הרמקולים 700 של Bowers & Wilkins:


לסיום, ה-Youthman, מספר לנו על המקרן החדש שלו, JVC NX7:


עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם והכי חשוב המון בריאות לכם וליקירכם!